Allianz www.allianz.pl
Najszybsza metodą zgłoszenia szkody w Allianz jest zgłoszenie telefoniczne.Aby skontaktować się z Call Center należy wybrać numer:0 801 10 20 30 (z telefonów stacjonarnych)
(+22) 657 12 02 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)
czynne: poniedziałek – piątek od 8.30 – 18.00
Aviva www.aviva.pl
Telecentrum:801 888 444 (z telefonów stacjonarnych)(+48 22) 557 44 44 (dla telefonów komórkowych)
w godzinach 7.30 – 20.00;
fax: (+48 22) 557 40 03;
e-mail: bok@aviva.pl
Benefia www.benefia.pl
801 080 300 lub (22) 212 20 30czynne cała dobę
Generali www.generali.pl
Zgłoszenie szkody0 801 343 343 (z telefonów stacjonarnych)+48 22 543 0 543 (z telefonów komórkowych)
Assistance komunikacyjne 801-181-572 lub +48 22 874 56 55
On-line: http://www.generali.pl/obsluga-i-pomoc
Centrum Likwidacji Szkód w Szczecinie801 801 181 (z telefonów stacjonarnych)(22) 44 99 999 ( z telefonów komórkowych)
fax: (22) 449-94-68
e-mail: rcls.szczecin@hdi-asekuracja.pl
Szkodę można również zgłosić osobiście – ul. Pomorska 144, 70-812 Szczecinponiedziałek-piątek 8.00-17.00
Zgłaszanie szkód z Assistance PlusTel. 800 122 223 – szkody z telefonów stacjonarnychlub +48 22 619 22 10
Liberty Direct www.libertydirect.pl
Prosimy zgłosić szkodę telefonicznie pod numerem (+48) 22 589 95 21
STU Ergo Hestia www.ergohestia.pl
Zgłaszanie szkód:801-107-107 z telefonów stacjonarnych lub58 555 55 55 z telefonów komórkowych
Interpolska www.interpolska.pl
Zgłaszanie szkód:801 888 997 z telefonów stacjonarnychlub 22 333 77 88 (dla połączeń z tel. komórkowych)
czynne: od poniedziałku do piątku 9.00-17.00
e-mail: odszkodowania@interpolska.pl
Assistance Inter Lokum 22 563 11 77
PTU www.ptu.pl
Zgłaszanie szkód tel. 22 539 31 00e-mail: box@ptu.pl
Zgłaszanie szkód assistance: 22 575 98 98
PZM www.pzmtu.pl
Zgłoszenie szkody:Tel. 801-080-600; +48 22 212 20 50fax: (22) 212 20 52
On-line: http://www.pzmtu.pl/Szkody/OnlineClaims/Start.aspx
PZU www.pzu.pl
Szkodę można zgłości telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Grupy PZU, dzwoniąc na numer 801 102 102 lub (22) 566 55 55
Signal Iduna www.signal-iduna.pl
INFOLINIA dot. likwidacji szkód turystycznych:+48 22 50 56 160Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 17:00
INFOLINIA dot. ubezpieczeń zdrowotnych:0 801 120 120+ 48 22 50 56 506
Infolinia czynna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę
e-mail: callcenter@signal-iduna.pl
TUW TUW www.tuw.pl
Przyjmowanie szkód: 22 894 47 72 lub 801 001 003
TUW TUZ www.tuz.pl
Centrum Zgłaszania Szkód: (22) 327 60 60poniedziałek-piątek 8.00-16.00
Uniqa www.uniqa.pl
Centrum Pomocy Grupy UNIQA0801 597 597 lub 42 66 66 500Serwis przyjmowania zgłoszeń szkód czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00.
Po godz 19.00 istnieje możliwość pozostawienia wiadomości na poczcie głosowej.
On-line: http://www.uniqa.pl/uniqa_pl/cms/service/claim/index.jsp
Warta www.warta.pl
Centrum Alarmowe Warty 801-311 311
z telefonów stacjonarnych 601-311-311 z telefonów komórkowych