Allianz www.allianz.pl

Najszybsza metodą zgłoszenia szkody w Allianz jest zgłoszenie telefoniczne.Aby skontaktować się z Call Center należy wybrać numer:0 801 10 20 30 (z telefonów stacjonarnych)

(+22) 657 12 02 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)

czynne: poniedziałek – piątek od 8.30 – 18.00

 

Aviva www.aviva.pl

Telecentrum:801 888 444 (z telefonów stacjonarnych)(+48 22) 557 44 44 (dla telefonów komórkowych)

w godzinach 7.30 – 20.00;

fax: (+48 22) 557 40 03;

e-mail: bok@aviva.pl


Benefia
www.benefia.pl

801 080 300 lub (22) 212 20 30czynne cała dobę

 

Generali www.generali.pl

Zgłoszenie szkody0 801 343 343 (z telefonów stacjonarnych)+48 22 543 0 543 (z telefonów komórkowych)

Assistance komunikacyjne 801-181-572 lub +48 22 874 56 55

On-line: http://www.generali.pl/obsluga-i-pomoc

 

HDI www.hdi-asekuracja.pl

Centrum Likwidacji Szkód w Szczecinie801 801 181 (z telefonów stacjonarnych)(22) 44 99 999 ( z telefonów komórkowych) 

fax: (22) 449-94-68

e-mail: rcls.szczecin@hdi-asekuracja.pl

Szkodę można również zgłosić osobiście – ul. Pomorska 144, 70-812 Szczecinponiedziałek-piątek 8.00-17.00

Zgłaszanie szkód z Assistance PlusTel. 800 122 223 – szkody z telefonów stacjonarnychlub +48 22 619 22 10

 

Liberty Direct www.libertydirect.pl

Prosimy zgłosić szkodę telefonicznie pod numerem (+48) 22 589 95 21

 

STU Ergo Hestia www.ergohestia.pl

Zgłaszanie szkód:801-107-107 z telefonów stacjonarnych lub58 555 55 55 z telefonów komórkowych

 

Interpolska www.interpolska.pl

Zgłaszanie szkód:801 888 997 z telefonów stacjonarnychlub 22 333 77 88 (dla połączeń z tel. komórkowych) 

czynne: od poniedziałku do piątku 9.00-17.00

e-mail: odszkodowania@interpolska.pl

Assistance Inter Lokum 22 563 11 77

 

PTU www.ptu.pl

Zgłaszanie szkód tel. 22 539 31 00e-mail: box@ptu.pl

Zgłaszanie szkód assistance: 22 575 98 98

 

PZM www.pzmtu.pl

Zgłoszenie szkody:Tel. 801-080-600; +48 22 212 20 50fax:  (22) 212 20 52

On-line: http://www.pzmtu.pl/Szkody/OnlineClaims/Start.aspx

 

PZU www.pzu.pl

Szkodę można zgłości telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Grupy PZU, dzwoniąc na numer 801 102 102 lub (22) 566 55 55

 

Signal Iduna www.signal-iduna.pl 

INFOLINIA dot. likwidacji szkód turystycznych:+48 22 50 56 160Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 17:00

INFOLINIA dot. ubezpieczeń zdrowotnych:0 801 120 120+ 48 22 50 56 506 

Infolinia czynna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę

e-mail: callcenter@signal-iduna.pl

 

TUW TUW www.tuw.pl

Przyjmowanie szkód: 22 894 47 72 lub 801 001 003

 

TUW TUZ www.tuz.pl

Centrum Zgłaszania Szkód: (22) 327 60 60poniedziałek-piątek 8.00-16.00

 

Uniqa www.uniqa.pl

Centrum Pomocy Grupy UNIQA0801 597 597 lub 42 66 66 500Serwis przyjmowania zgłoszeń szkód czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 19.00. 

Po godz 19.00 istnieje możliwość pozostawienia wiadomości na poczcie głosowej.

On-line: http://www.uniqa.pl/uniqa_pl/cms/service/claim/index.jsp

 

Warta www.warta.pl

Centrum Alarmowe Warty 801-311 311
z telefonów stacjonarnych 601-311-311 z telefonów komórkowych